BENİ TERKETME

Ömrü billah konuşma amma
Sus da öldür beni... terketme
Koca bir kaya gibi bağrına
Bas da öldür beni... terketme

Aşkının hoyrat başlı seli gibi
Garip mızrabın hüzün teli gibi
Ilgıt ılgıt esen seher yeli gibi
Es de öldür beni... terketme

İster sürükle dağın yamaçlarına
Engin tepelerin yüksek burçlarına
Perçem perçem kumral şaçlarına
As da öldür beni... terketme

Beklerim vuslatım oluncaya dek
Nasibim diye seni alıncaya dek
Gidip boynu bükük kalıncaya dek
Küs de öldür beni... terketme

Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK