SEN GİBİ

Yağmurların ortasında kaldım
Tükendi gökkuşağım
Sana yazamadıklarım var
Geç kalışlarım var
Bu sıralarda gelirdin ıslanmış gözlerinle
Umut mavisi bakarsın
Sen bakınca gökyüzü yıldızlanırdı gün ışığında
Kederler akardı bir bir
Gelişin özgür güvercin uçuşuydu ben de
Takıldım uçarken düşen tüylerine
Kanatların dökülüyordu
Amansız bir masal gibiydin
Yağmur değil de merhem yağsa sanki yine görünmezdin
İklimlerin seni bana getiremediği yıllardayım
Bir sorsaydın ahvalimi
Serçeler uçuşacaktı baharlarda
Şimdi karanlık, siyah yıldız sahil boyları
Belli ki hiç dönmeyeceksin virajlardan
Anladım hiç gelmeyecek bahar
Yine de vazgeçişlerim den elzem olan
Kışlarından soğuk kaldıkların
Ahval-i cihan mana yüklü
Her yer karanlık, siyah yıldız oldu şimdi
Soruyorum gelseydi bahar görünür müydü mektuplarım?
Mektuplarıma karlar düşürür müydün?
Isıtır mıydı kardan adam?
Yağmurların ortasında kaldım
Hayallerin yarımında
Yaşlı mısralar arasında
Zaman yel gibi eserken
Anıları bıraktı kalemime yazmam için
Kopup geldi yamaçlardan
Derman gibi
Deva gibi
Sen gibi...
Fatmanur Nartekin


Yorumlar

TEŞEKÜRLER...

Yazılarımızı sosyal mecralarda paylaşarak göstereceğiniz ilgiden dolayı teşekkür ederiz...

KAYNAK GÖSTERİLMEDEN KULLANILAMAZ.

İMZALI YAZILARDAKİ GÖRÜŞLER YAZARLARINA AİTTİR...

YAZARLARDAN OKU...

Daha fazla göster

İletişim

Ad

E-posta *

Mesaj *

BİZİ TAKİP EDİN...

ÇOK OKUNANLAR

KIRILMIŞ BİR HAYAT

ASIM'IN NESLINDEN VATAN GÜNEŞİNE

GÜRÜLTÜLÜ SESSİZLİK

YAŞLI ANADAN BEŞ OĞLUNA MEKTUP

BİR GÜN

ANLAMAKSA ŞİİRİ

HER ŞEYDE "SEN" VARSIN

Herc-ü Merc

EDEBİYAT VE SANATTA YERLİLİK VE MİLLİLİK